Posilování s gumou

11. ledna 2010 v 23:07 | me
FORMOVÁNÍ NEBO-LI ZKRÁŠLOVÁNÍ POSTAVY
pomocí cviků s krátkou gumou

Jedním ze způsobů jak odstranit nehezké tukové polštáře a získat více síly je posilování svalů pomocí cviků s krátkou gumou, známou též pod názvem "RUBBER BAND".Tato cvičební metoda bez extrémních skoků a nepatrným srdečním zatížením zvaná "FAT BURNE" (spalování tuku) přišla do Evropy z USA spolu s kalanetikou, aerobikem a dalšími v konci 80. let minulého století. Je to metoda, umožňující nenásilně zatěžovat většinu svalových skupin, tím spalovat (odstraňovat) tukové bochánky z míst, kde jsou nejméně vítány a zkrášlovat, tj. zvětšovat ty partie, na kterých nám obvykle nejvíc záleží - zejména svaly prsní. U nás v České republice a na Slovensku získalo toto posilování velkou oblibu až ve druhé polovině devadesátých let. Gumové pásky se začaly vyrábět a prodávat v roce 1992 a do dnešních dnů se jich prodalo několik set tisíc kusů. Tato skutečnost svědčí svědčí nejen o velké oblibě, ale i velké účinnosti.
Další nezanedbatelnou výhodou těchto gumiček je jejich nepatrný objem, vejdou se do dlaně a váží jen několik gramů. Posilovat se dá prakticky všude, v tělocvičně, doma, v dopravních prostředcích, při četbě atd. Gumy nezatíží ani peněženku, nejsou dražší než krabička cigaret, tabulka čokolády atd.

JAK CVIČIT:
Posilování svalů pomocí gumových pásků má ovšem i svá nezbytná pravidla. Pásky je třeba napínat pomalu tahem a nikdy je náhle a zcela uvolňovat. Při cvičení je třeba dýchat pravidelně a nezadržovat dech. Svaly před posilováním by měly být zahřáté. Gumy nenapínat proti obličeji a choulostivým partiím těla. Počet opakování cviků je 10 až 50 dle kondice cvičence.
 


Komentáře

1 cornelia verča cornelia verča | Web | 11. ledna 2010 v 23:11 | Reagovat

zajimavy x)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama