Zhubněte pitím vody

10. října 2009 v 2:03 | Leslie Kenton |  Diety a hubnutí
Voda hraje důležitou roli při trávení jídla a absorpci živin. Pokud mezi jídly nepijete dostatek vody, tvoří se vám v ústech málo slin a trpí tím zažívání.Za pomoci vody se z těla také vylučují odpadní látky.

S každým vydechnutím ze sebe uvolňujete vysoce zvlhčený vzduch - za den celkem asi 2 velké sklenice vody. Vaše ledviny a střeva vyloučí denně dalších 6 sklenic vody a 2 sklenice se uvolňují skrze póry vaší kůže. To je celkem 10 sklenic, ale za chladného dne. Když je horko, když hodně sportujete nebo tvrdě pracujete, toto obvyklé množství se může ztrojnásobit.

V průměru tedy v mírném klimatu a počasí (aniž se potíme horkem nebo námahou) potřebujeme asi 3 a půl litru tekutin denně. Avšak většina z nás přijímá sotva třetinu. Je důležité si zapamatovat, že podle žízně spolehlivě neurčíme, kolik vody tělo potřebuje.

Pokud chcete zeštíhlet a váhu si udržet, dělejte to, co dělají Francouzky už celá desetiletí. Mějte stále po ruce jednu nebo dvě lahve čerstvé vody a tenhle blahodárný, čistý nápoj pijte v dostatečném množství, které určíte takto:
Vydělte svoji hmotnost číslem 8. Vážíte-li 58 kg, vyjde vám 58 : 8 = 7,25 velkých sklenic. Toto číslo zaokrouhlete nahoru a dostanete 8 sklenic denně. Ale nezapomeňte, že je to výpočet pro chladnější den. Za horka nebo při sportu budete potřebovat více tekutiny.

Za předpokladu, že netrpíte žádnou chorobou jater nebo ledvin, vám 8 a více sklenic vody denně pomůže při shazování kil a udržení váhy, ale i při zlepšování všech tělesných funkcí. Pití vody hraje podstatnou úlohu v celkové regeneraci a redukčních programech na nejlepších klinikách pro přírodní léčbu a zdravotní osvětu, jako je např. Weimar v severní Kalifornii nebo zmíněné Centrum podpory zdraví pří Univerzitě Loma Linda.

Zdroj: Štíhlá revoluce - Leslie Kenton
 

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama