Cvičení pro sexy bříško

10. října 2009 v 2:05 | Laura Machovská |  Diety a hubnutí
Dopřejte si tyto cviky každý druhý den a provádějte je ve třech sadách po deseti opakováních. A pokud přidáte i trochu běhání, do měsíce vytáhnete ze skříně tílka nad pupík.

Cvik první
Lehněte si na záda, pokrčte nohy v kolenou a opírejte je celou ploškou chodidel o zem. Bedra přitlačte k zemi a ruce dejte v týl. Zatněte břišní svaly a zvedněte lopatky ze země (bedra přitom stále tiskněte k zemi). Pomalu přitáhněte levý loket k levému kolenu. S nádechem se přetočte do středové pozice, lopatky ještě nepokládejte a s výdechem přibližte pravý loket k pravému kolenu. Potom se uvolněte.

Cvik druhý
Lehněte si na břicho s nataženýma nohama a před tělem se zapřete o paže. Ujistěte se, že lokty leží přímo pod rameny a zapřete chodidla o prsty. Zatněte břišní svaly a s pomocí paží zvedněte znehybnělé tělo ze země. Hlavu držte v jedné přímce s osou těla a nenechte klesnout boky k zemi. V této pozici vydržte patnáct sekund, pak se pomalu vraťte zpět.

Cvik třetí
Sedněte si do sedu s nataženýma nohama a rovnou páteří. Špičky chodidel směřují ke stropu a napnuté paže zvedněte šikmo nahoru. Zhluboka se nadechněte, s výdechem přitlačte pupík k páteři a pomalu, obratel po obratli, se spouštějte k zemi. Tam se opět zhluboka nadechněte a s výdechem se stejně pomalu vracejte do výchozí pozice. Pupík stále tlačte k páteři.

Poslouchejte energickou muziku
Ať už cvičíte doma, nebo zavařujete rotoped v posilovně, poslouchejte rytmem a decibely nabitou hudbu. Pomůže vám uvolnit nahromaděnou energii a udržet tempo. Speciální pásek pak poslouchejte i v případě, že cvičení budete muset jednou vynechat. Vaše tělo zareaguje podobně, jako byste v posilovně doopravdy byla.

Zdoj: Archiv Atlas.cz
 

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama