Říjen 2009

28.10.

28. října 2009 v 14:57 | me |  Já, já a zase já
Ahoj,
doufám, že si volno užíváte stejně jako já. Dneska si jdu vyzvednou svůj nový telefon, i když zas tak nový není (úlovek z aukra:-).
Můj starý zasloužilý telefon skonal po dlouhých 6letech bezvadných služeb, budiž mu recyklační středisko lehké.

No a jelikož je dneska svátek a já nic nemusím dělat, tak si trochu dopřávám, už jsem zbaštila malinkou hořkou čokoládu a teď to doplňuju želé bonbonama od Katjes:-)
Hrůza co?!:-D

Ale já to vycvičím....dám si hodinku P classu a 30 minut kalanetiky.
Taky jsem si počítala, že jen sezením u počítače spálím okolo 2500kJ/5hod a jelikož u počítače trávím většinu dne tak to zas tak špatný není.

A nakonec můj jídelníček....
snídaně: 1 celozrný žitný knackenbrot s trošičkou másla (2g) a plátkem sýra, 4 ředkvičky
svačina: 50 g hroznovýho vína
oběd: 250g kuřecích srdíček na žampionech, 200g ledového salátu
svačina: 25g hořké čokolády, 100g bonbonů Katjes (celkem 464kcal)
večeře: ledový salát s vařenou šunkou (93%masa), sýrem, rajčetem, jogurtem

Mňami:-D

27.10.

27. října 2009 v 11:57 | me |  Já, já a zase já
Můj jídelníček pro dnešní den

snídaně: podušená směs zeleniny s 50g tofu
svačina: jablko
oběd: 50g sojového masa se zeleninou
svačina: 200g okurky
večeře: restované chobotničky na rajčatech

Během dne vypiju pravidelně okolo 2,5- 3l vody, sem tam nějaký čaj.

26.10.

27. října 2009 v 11:53 | me |  Já, já a zase já
Můj jídelníček:

snídaně: 200g okurky
oběd a večěře: 500g číny ( z toho 400g zeleniny, bílý zelí a cibule)
svačina: 2 malé klementinky
2.večeře: 250g podušené kukuřice s hráškem


Celkově to dává cca 1400kJ.

Harémové kalhoty

26. října 2009 v 20:57 | me |  Fashion & Style

Cocktail dress

26. října 2009 v 20:55 | me |  Fashion & Style

Kožené bundičky

26. října 2009 v 20:53 | me |  Fashion & Style

Military style

26. října 2009 v 20:51 | me |  Fashion & Style

Šperky

26. října 2009 v 20:49 | me |  Fashion & Style

Inspirace z ulice

26. října 2009 v 20:48 | me |  Fashion & Style





Trendy maxi kabelky

20. října 2009 v 21:00 | me |  Fashion & Style

20.10.

20. října 2009 v 14:32 | me |  Já, já a zase já
Ahoj lidi,
jak vidíte tak nic moc nehrotím....není důvod huntovat se rychlým hubnutím, ale začala jsem jíst pravidelně a sestavuji si jídelníčky i s kalorickou hodnotou.

A taky cvičím, cca 3x do týdne si dám P-class nebo aerobik, ten mě totiž strašně baví. A zase začnu chodit plavat.

Jídelníček:

Jogurt bílý 0,1 % Vian (Olma)150,00g293kJ6,90g10,05g0,15g
Knäckebrot - celozrnný křupavý chléb delikátní (Burger)6,00g79kJ0,66g3,79g0,10g
Mandarinky100,00g197kJ0,90g10,60g0,30g
Tuňák ve vlastní šťávě (Rio mare)100,00g454kJ25,00g0,00g0,80g
Bílé fazole v rajské omáčce (Vernet)300,00g1 344kJ16,20g60,90g0,90g
Okurky salátové100,00g67kJ0,70g2,60g0,20g
Polévka čočková250,00ml647kJ7,20g23,80g4,00g


Celkový součet:
3 081kJ
57,56g
111,74g
6,45g

Vypočítala jsem si kolik KJ mám přijmout a musím se vejít do 4600KJ na den, což není moc ani málo.





Kozačky

19. října 2009 v 22:44 | me |  Fashion & Style

Kotníčkové botky

19. října 2009 v 22:41 | me |  Fashion & Style

Jak hubnou celebrity II.

15. října 2009 v 12:40 | me |  Diety a hubnutí

Demi Moore

Stravovací návyky nestárnoucí herečky můžou někomu připadat trochu zvláštní. Už několik let je totiž zastánkyní syrové stravy. Tento typ stravování vás dokonale pročistí, v USA jde navíc o módní trend, takže existují i restaurace zaměřené čistě pouze na tento typ jídla. Podávají se tu obložené talíře nejen s čerstvou zeleninou a ovocem, ale třeba také rybí sushi.
I Demi hodně sportuje, i když opět trochu jiným způsobem. Místo, aby chodila do fitness centra, raději nosí na kotnících závaží (250 g). Kromě toho chodí s manželem Ashtonem Kutcherem běhat.

Demi Moore
Foto: isifa.com

Jessica Alba

I ona chtěla po porodu získat rychle zpět krásnou postavu. Nasadila tedy speciální bikini dietu, která jí zabrala téměř okamžitě. Dokázala shodit už 11 kilogramů z 19, které během těhotenství nabrala a tak už se blíží ke své ideální váze! Co stojí za jejím úspěšným hubnutím? V první řadě její osobní trenérka Ramona Braganza, který jí naordinoval speciální cvičení šestkrát týdně po dobu jedné hodiny a připravila jí jídelníček, kterého se hollywoodská kráska důsledně drží. Den začíná energeticky hodnotným jídlem, jako jsou třeba vejce natvrdo nebo míchaná vajíčka s toastem. Po cvičení už si dává spíše jen zdravé a hlavně výživné jídlo - především její oblíbený salát s kuřecím nebo rybím masem.
"Jess se drží," říká Ramona o své svěřenkyni, "nesmí omáčky ani jídlo s vysokým obsahem sodíku. Jí tedy hlavně libové maso a spoustu zeleniny." Braganza doporučuje nejen svým klientům jíst minimálně dvě přesnídávky denně. Měly by obsahovat ovoce, zeleninu a nízkotučné sýry. "Důležité je jíst pravidelně! Nejíst za každou cenu je kontraproduktivní! Pokud jste stále hladová, vaše kalorie narůstají," vysvětluje Ramona.


Jessica Alba
Foto: isifa.com

Heidi Klum

Drží podobou dietu jako Jessica Alba. Její trenér David Kirsh jí sestavil jídelníček a fyzický trénink tak perfektně, že už po dvou měsících od porodu mohla předvádět spodní prádlo Victoria´s Secret v New Yorku! A jak se ta její zázračná metoda jmenuje? New York body plan! David nejprve naordinoval Heidi velkou fyzickou zátěž. Čekalo na ni každodenní 60-90minutové cvičení zahrnující posilování i kardio cviky pro přeměnu tuků na energii. Heidiiným oblíbeným cvikem jsou "žabáci", které nepřestala dělat ani po skončení cvičebního plánu, a tak se dnes při svých 177 cm může pyšnit 57 kilogramy!
Její den začíná energeticky výživnou snídaní před cvičením - míchanými vejci (přesněji řečeno pouze bílkem) a zeleným čajem. Ten se stal také oblíbeným nápojem topmodelky během dietního plánu. David seškrtal z jejího jídelníčku veškeré uhlohydráty, jako jsou těstoviny, cukr nebo chleba, a nahradil je saláty, zeleninou, libovým masem a již zmiňovaným vaječným bílkem. A jak zní Davidova rada na závěr? "Jezte pět jídel denně! Minimálně. Každé tři hodiny od 7 do 19 hodin. Potom už jste v červené zóně. A nezapomeňte: žádný alkohol, žádný chleba, žádný škrob. Tahle "dieta" není zábava a nemůže fungovat dlouhodobě, ale přináší úžasné výsledky, takže proč to nezkusit?"

Heidi Klum
Foto: isifa.com

Madonna

O popové královně je dobře známo, že je léta stoupenkyní makrobiotické diety stejně jako Gwyneth Paltrow. Co se pod tímto termínem ukrývá? Je to spíše životní styl než dieta jako taková: smíte jíst pouze přírodní, chemicky neošetřované potraviny. Potraviny musí být čerstvé a šetrně připravené - v restauracích se tudíž moc nenajíte. Kromě ryb je to čistě veganská strava (takže žádné maso, vajíčka, sýry ani jogurty). Také chleba se pro vás stane naprostým tabu. Zato si můžete dopřát řasy, luštěniny, salát a obilnou kaši. Zkrátka ani makrobiotická dieta není žádný med a v podání perfekcionistické Madonny se může stát hotovým peklem.
Jídlo si totiž připravuje sama, nebo jí pomáhá její kuchař, který s ní cestuje po celém světě. Zpěvačka už léta nekouří, nepije, a dokonce vůbec nejí sladké! Samozřejmě denně cvičí. Výsledky ale toto odříkání přináší. Madonna ve svých 50 letech a při výšce 163 cm váží pouze 51 kilogramů! Otázkou je, jestli to skutečně stojí za to!


Madonna
Foto: isifa.com


Zdroj:www.blesk.cz

Jak hubnou celebrity I.

15. října 2009 v 12:38 | me |  Diety a hubnutí

Gwyneth Paltrow

Hvězdná herečka má také strach, že by mohla mít nějaké to kilo navíc. Drží proto přísnou makrobiotickou dietu, která jí nedovolí jíst nic jiného než celozrnnou rýži a vodu (jakékoliv množství!). Kvůli těhotenství v roce 2006 ale přešla ke stravě normální a přibrala něco kolem dvaceti kilogramů, se kterými pak těžce bojovala, aby se jich opět zbavila.
"Nejedla jsem předtím maso patnáct let. Jedla jsem ryby, trochu mléčných výrobků, trošku mléka a hlavně sýr. Pekli jsme si čokoládové koláčky a jedli je, ale po cukru jsem se cítila docela špatně. Pila jsem kávu a víno. Ukojila jsem řadu svých neřestí," vzpomínala na těhotenství blonďatá kráska opět štíhlounká jako proutek.

Gwyneth Paltrow
Foto: Profimedia.cz




Scarlett Johansson

Několikrát byla vyhlášena jednou z nejatraktivnějších žen na světě a přitom se vůbec nestresuje tím, zda má o dvě nebo tři kila víc či míň. Tvrdí, že ženské tělo se od toho mužského liší právě svými oblými křivkami a bylo by škoda se jich zbavovat. "Co tvoří ženský sex-appeal? Poprsí a zadeček, to vám potvrdí každý chlap," s úsměvem dodává Scarlett.
Jejím nejoblíbenějším jídlem, které si nedokáže odříct, je pizza s feferonkami a krůtí sendvič s hranolky. Tyto kalorické bomby si však dopřává jen velmi zřídka. Většinou jí zdravě a jen malé porce. "Snídám cereálie s ovocem a pomerančový džus, na oběd mám lehký salát nebo plněnou kukuřičnou tortillu, a pokud večeříme s Joshem doma, vařím zeleninová jídla nebo těstoviny."

Scarlett je nazývána Marilyn Monroe 21. století...
Foto: Profimedia.cz




Jennifer Aniston

Teď se pyšní dokonalým tělem, ale v minulosti měla pěkně baculatou postavu. O to více si v současnosti hlídá svou linii. Její oblíbená dieta je řecká. Při ní se sice nezbavíte přebytečných kil závratnou rychlostí, ale vydržíte ji delší dobu. Řekové se dožívají nejvyššího věku ze všech evropských národů, tak proč se neinspirovat?
Jennifer jí hodně ryb, masa (dodávají tělu bílkoviny), brambor, těstovin (zásobují uhlohydráty) a zásadně používá pouze panenský olivový olej! Mezi jídly nikdy nedělá přestávku delší než pět hodin, protože potom se u ní prý dostavuje "nepřiměřená žravost".
A jako u každé diety, i v tomto případě je nutný pohyb. Jennifer zbožňuje běhání (hlavně s iPodem na uších) a také se poměrně často projíždí na horském kole po Hollywood Hills, nebo si zajde na spinning. Posilovna jí nic neříká, to si raději zacvičí pilates.

Jennifer Aniston
Foto: isifa.com


Angelina Jolie

Pro roli Lary Croft ve filmu Tom Raider musela strávit několik měsíců na speciální dietě. Sexy herečka byla donucená vyměnit cigarety a kávu za dušené maso, zeleninu a sojové mléko. Prý to bylo pro ni dost těžké období. Začala také intenzivně cvičit, kvůli filmu trénovala kickbox, jezdila na kanoi a cvičila jógu. Kromě toho jedla dušené mořské okouny, dušené hovězí nebo dušenou zeleninu. Pila pouze sójové mléko a nesměla žádný cukr. Podařilo se jí tak ztratit pár kilo a zároveň si udržet své úžasné proporce v těch správných partiích. Angie tvrdí, že nikdy se necítila lépe a zdravěji než během natáčení Tomb Raideru.
A protože po porodu bojuje z váhou každá žena, tak se i ona musela dostat znovu do formy, proto si naordinovala organickou dietu - při ní se jí hodně čerstvé zeleniny a Omega-3 mastné kyseliny (tedy především mořské ryby). K snídani si dává lososa s rajčaty nebo černý chléb s bylinkami, svačinou bývají nejčastěji mandle nebo ořechy s jablky a medem. Na makrelách, grilovaném tuňáku s řeřichou, špenátu a rajčatech si Angie pochutnává při obědě nebo u večeře.


Angelina Jolie
Foto: isifa.com



Zdroj:www.blesk.cz